رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

سایت روزآنلاین دوشنبه 2 آوریل (14 فروردین) در مقاله ای به پیامدهای حمله نظامی به پیشرفت های علمی ایران اشاره کرد که می تواند مانع نتیجه بخش بودن حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود.

روزآنلاین دراین باره نوشت: یکی از موضوعات مهم پیرامون فعالیت هسته ای ایران این است که واقعا کسی نمی داند در پشت آن دیوارهای به شدت حفاظت شده یا در انتهای آن تونل های مخفی عمیق چه می گذرد، اما در مورد ارزیابی ابعاد فعالیت هسته ای ایران افزون بر نگرانی های دیگر، پیشرفت های جدید ایران نیز موضوع را پیچیده کرده است.

یکی از این پیشرفت های تکنولوژیک، عاملی بوده که احتمال حمله نظامی به ایران و نیز ضریب موفقیت آن را به شدت کاهش داده است و آن ابداع نوع جدیدی از بتن است که بتن هوشمند یا ابر مقاوم UHPC) Ultra High Performance Concret) نامیده می شود.

بر اساس دانش تولید این نوع از بتن، ساختمان ها و تاسیساتی می توان ساخت که ...

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:29 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

 گفتم : خسته ام

گفتی : لاتقنطوا من رحمة الله

از رحمت خداوند نا امید نشوید (زمر53)


گفتم : هیچکی نمیدونه تو دلم چی میگذره

گفتی : ان الله یحول بین المرء و قلبه

خدا حائل است بین انسان و قلبش ! (انفال 24 )


گفتم : غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی : نحن اقرب من حبل الورید

ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم (ق 16)


گفتم : ولی انگار اصلا منو قراموش کردی !

گفتی : فاذکرونی اذکرکم

منو یاد کنید تا به یاد شما باشم (بقره 152)


گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟

گفتی : و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا

تو چه میدانی ؟ شاید موعدش نزدیک باشد (احزاب 63)

 

رفقا : پیشنهاد میکنم ادامه این درد دل رو از دست ندید، یا علی (ع)


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

سلام - اینجا میتونید سرود خیلی قشنگ همخوانی مولانا یامهدی رو دانلود کنید، اما اگه احیانا وبلاگ یا وبسایتی دارید و میخواید از این سرود در اون استفاده کنید به ادامه مطلب برید تا کد این سرود رو هم ببینید. یا علی مدد

نام صوت:  کلیپ صوتی بسیار زیبای همخوانی(مولانا یا مهدی )  

حجم: ۵۰۰ کیلوبایت

لینک دانلود این فایل با فرمت MP3

برای دیدن کد به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

سلام - یه تعداد تصویر زیبا از حضرت آقا برای کامپیوتر و تلفن همراه براتون آماده کردم، امیدوارم لذت ببرید.






جهت مشاهده عکس در سایز اصلی روی تصویر مورد نظر کلیک کنید.

در ضمن خوشحال میشیم تا در جهت نشر ارزش های انقلاب این چند تصویر رو به دوستاتون هم بدید - یا علی (ع)

[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:50 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

در این پست میخوایم تا این فیلم رو بهتون معرفی کنیم و یکم بیشتر به مسائل حاشیه ای و سیاسی اون بپردازیم.

اول : درگاه مجازی این فیلم : www.goldencollars.ir

دوم : مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی [ قلاده‌های طلا ]

مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی «قلاده‌های طلا» خبرگزاری فارس: در پی مخالفت برخی افراد خاص با اکران نوروزی فیلم سنیمایی «قلاده‌های طلا»، نمایش این فیلم در ایام نوروز در هاله‌ای از ابهام است.

 به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، شب گذشته «ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» در برنامه پارک ملت اشاره‌‌ای به روشن نبودن تکلیف اکران «قلاده‌های طلا» و مخالفت برخی افراد با نمایش این فیلم داشت. اما ماجرای مخالفتی که طالبی به آن اشاره داشت، چیست؟ 
چندی پیش قرارداد پخش نوروزی «قلاده‌های طلا» و «گشت ارشاد» با دفتر پخش فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی برای اکران نوروزی منعقد شد. 
با توجه به اینکه جدیدا مصوبه‌ای از سوی شورای صنفی نمایش مبنی بر اینکه هر دفتر پخش در یک بازه زمانی اکران تنها می‌تواند یک فیلم را اکران کند، به تصویب رسید. البته تبصره‌هایی هم برای حل این مشکل گذاشته شد که عملا راه به جایی نمی‌برد و اگر دفتر پخشی بخواهد دو فیلم را در یک بازه زمانی اکران - مثل اکران نوروز - نمایش دهد، می‌بایست اکران فیلم‌های خودش را به دفتر پخش دیگری بسپارد. شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست پس از کش و قوس‌های فراوان و مخالفت‌ها در این زمینه، در نهایت تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» با وجود این فشار‌ها تصمیم گرفت یک دفتر پخش راه‌اندازی کند که پس از انجام کارهای اداری و اخذ مجوز، تبلیغات محیطی فیلم را هم آغاز کرد ولی باز هم برخی تهیه‌کنندگان و تصمیم‌گیرندگان پخش با اکران فیلم مخالفت کردند و اعلام داشتند: اگر «قلاده‌های طلا» اکران شود، استعفا می‌دهند. 
چطور می‌شود که فیلمی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب، مسئولان ارشد نظام، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی است، این طور قربانی اختلاف‌ها می‌شود که این موضوع نشان از تصمیم‌گیرنده بودن عده‌ای خاص در لایه‌های میانی سینمای ایران است. عده‌ای که مشکلی با خزاعی یا طالبی ندارند، بلکه مشکل‌شان موضوع و مضمون فیلم است. این عده که در ظاهر مدافع فیلم هستند ولی در باطن به شدت مخالف فیلم هستند و با این اقدام‌ها قصد دارند نگذارند «قلاده‌های طلا» در اکران موفق شود. همچنین خبرنگار فارس طی تماس تلفنی با محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم، موفق به برقراری ارتباط با او نشد تا جزییات بیشتری از این موضوع را در اختیار فارس قرار دهد.
 
سوم : برای چه از قلاده های طلا میترسند ؟
 
ادامه این بحث بسیار جذاب به همراه معرفی اجمالی فیلم در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

امروزمی خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید؛ تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش را، و چه خون دل ها علی (ع) از دست این جماعت سر به سجودآورده و به ظاهرمتدین خورد...

[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:10 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

تکریم نام حضرت صاحب الامر (عج)

 از وظایف مردم در قبال حضرت مهدى (ع)، رعایت ادب نسبت به آن بزرگوار هنگام ذکر ویاد ایشان است.
مؤمن باید هنگام خواندن، نوشتن وشنیدن اسامى والقاب آن حضرت، احترام وتکریم را مراعات کند.
قبل از نام ایشان از عباراتى هم چون حضرت، مولا و پس از نام ایشان از دعاهایى هم چون علیه السلام، سلام الله علیه، ارواحنا له الفداء وعجل الله فرجه الشریف، ویا ارحنا لتراب مقدمه الفداء استفاده کند.
رسول خدا(ص) فرموده است : هرکس درکتابى بر من درود بفرستد، مادامى که اسم من در آن کتاب است، ملائکه پیوسته براى او طلب مغفرت مى کنند. حال از یاد نبریم که مولای حاضر ما نیز فرزند برحق رسول الله (ص) هستند.
تکریم نام حضرت هنگام شنیدن، از جاى خود برخاستن وایستادن است، به ویژه هنگام شنیدن نام مبارک قائم (عج)
نامگذارى فرزندان خود به مهدى نوعى تکریم و اشاعه نام حضرت است.

و این دو قسمت آخر خیلی زیبا اند !

نام حضرت که اومد بایستیم، از نام زیبای حضرت برای نامیدن فرزندانمان استفاده کنیم ...

انشاء الله با معارف آن حضرت و عاشق آن مبدا عشق الهی رشد کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"متشحط"

یعنى کشته اى که در خون خود بغلتد ...

امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود: آن که منتظر امر ما باشد، مانندکسى است که در راه خداوند در خون خود بغلتد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آقا جون پس کی میاید ...

دیگه حتی کبوترای بقیع هم بال پریدن ندارند ... ( شاید بالشون سوخته یا باز قصه ی در و میخ و ... تکرار شده ... )


[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:51 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

شما هم حكایت های بسیاری درباره آیه مشهور «وجعلنا من بین ایدیهم... » شنیده اید اما داستان روزهای دفاع مقدس خواندنی تر است «وجَعلنا مِن بین ایدیهِم سَدا و مِن خَلفِهم سَدا، فاغْشَیناهُم فهَم لایبُصِرون»؛» برابرشان دیواری کشیدیم و در پشت سرشان دیواری و بر چشمانشان نیز پرده ای افکندیم تا نتوانند دید». داستانش را حتما شنیده اید؛ مشركانی كه بارها برای قتل پیامبر اسلام(ص) برنامه ریخته بودند، در شب هجرت(لیله المبیت) ناكام ماندند، حضرتش را ندیدند و...

  

 

 

آیه نهم سوره« یس » مشهورتر از آن است كه بتوان در چند جمله ناقص و پاراگراف وامانده، تعریفش كرد و از اثراتش نوشت؛ آشناتر از آن است كه بشود توضیحش داد و خاطره ها تعریف كرد.  شما هم حداقل یكی دو باری با تاثیراتش مواجه شده اید؛ برای ورود به محدوده طرح ترافیک (!)، پنهان ماندن از چشم پلیس در جاده ها و بزرگراه ها، فرار از مقابل دیدگان آنكه نمی خواهید، مشخص نشدن یك اشتباه ناگهانی و بسیاری خاطرات روزمره كه با یك مراجعه به گذشته یادتان می آید اما داستان این آیه و استفاده از آن در روزهای دفاع مقدس فرق می کرده است. خاطره هایی كه می خوانید، حكایت اعجازهای باوركردنی این آیه در روزهای دفاع مقدس است؛ خاطره هایی كه بسیاری از آنها تاكنون مغفول و ناگفته مانده است.  كاش روزی فرا برسد كه همه ناگفته های جنگ روایت شوند.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:19 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

یک سایت آمریکایی درباره مسلمان شدن «شان استون» متذکر شد: مسلمان شدن «شان استون» که پدر ضد آمریکایی چون «الیور استون» دارد به هیچ وجه تعجب‌برانگیز نیست.

به گزارش فارس، مسلمان شدن «شان استون»، پسر ۲۷ ساله «الیو استون» در ایران، واکنش‌ زیادی در دنیای مطبوعات و رسانه‌ها به همراه داشت که در این میان بسیاری از رسانه‌های غربی با نقل قول گفتگوی تلفنی «شان استون» با خبرگزاری فرانسه درباره اینکه اسلام آوردن او به معنای پشت کردن به دیگر ادیان نیست، سعی کردند تا مسلمان شدن او را عملی سطحی و غیرریشه‌ای عنوان کنند.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

دختر عماد مغنیه در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری - تحلیلی اختصاصی دیدگاه هایش را درباره پدر شهیدش ،نگاه مردم ایران به حاج عماد ، زندگی مخفیانه خانواده و خاطرات و ویژگیهای شخصیتی شهید مغنیه تشریح کرد. سالن هتل مملو از افرادی است که برای شرکت در کنفرانس به ایران آمده اند. هرچند نفری بر سر میزی نشسته اند و با یکدیگر صحبت می کنند. انگار در این فضا همدیگر را پیدا کرده اند و حرف های بسیاری برای گفتن دارند. در گوشه ای از سالن دو خانم مانتویی نشسته اند که نوع لباس و چهره آنها نشان می دهد که لبنانی هستند.

با دوستی که قرار بود دیدار مرا با فاطمه مغنیه هماهنگ کند تماس گرفتم و متوجه شدم که او سر میز با آن نشسته و در حال صحبت است. همین که جلو رفتم مرا به آن دو خانم جوان معرفی کرد و متقابلا گفت ایشان دختر حاج عماد و دیگری خواهر حاج عماد هستند. در اولین برخورد با تبسمی که داشت ...

ادامه مطلب در ادامه مطلب !


ادامه مطلب
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:38 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 15989
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1